5. dan


Naš zadnji dan smo preživeli športno-tekmovalno. Učenci so v ekipah po tri tekmovali v trilobitlonu. Gre za tekmovanje v štirih disciplinah: vožnji s kanuji, teku, nošenju ponesrečenca in metanju na koš. Zmagali je ekipa Terminatorji (Nina V., Almir K., Arne R.), drugouvrščeni so bili Trijo adijo (Nejc T., Nik P., Anamarija L. – P.), tretji so bili Pat in Mat (Adriatik G., Žiga B., Andraž O.). Učenci so navdušeno navijali, tekle so solze sreče in veselja. Po podelitvi medalj in razglasitvi najboljše sobe smo se še zadnjič zbrali v jedilnici, se poslovili od osebja in se odpravili domov.

Se vidimo v Novem mestu!

FOTOGRAFIJE

 

4. dan


Po napornih treh dnevih smo že kar malo utrujeni in jutranje bujenje je bilo že kar izziv. Učenci so se navsezadnje zadovoljni podali na zajtrk in na dopoldanski aktivnosti. V prvi so raziskovali prsti in kamnine Javorniškega Rovta. Predvsem so nas navdušili različni kamni, v katerih smo prepoznali apnenec, kremen, mangan, železo in še kaj. Sledil je orientacijski tek, ki pa smo ga izvedli s pomočjo tablic. Skupine treh učencev so se podale po okolici doma, kjer so na različnih točkah reševali zastavljene naloge. Po kosilu in počitku smo imeli spoznavanje ognja in ognjišč. Učenci so sami postavili ognjišče in ogenj zakurili s kresilom. Ukvarjali so se tudi s kromatografijo. Gre za dejavnost, pri kateri s pomočjo papirnega traku ločimo zmesi. Učenci so ločevali barvila v posameznih flomastrih.

Ker imamo med učenci tri, ki praznujejo rojstni dan, je kuhar prijazno poskrbel za slastno presenečenje – torto. Več o tem preberite med izjavami.

Večer smo preživeli ob ognju. Na žerjavici smo spekli kostanj in preživeli prijeten zaključni večer.

»Po večernem pospravljanju smo odšli v jedilnico, kjer so bili naši sošolci, ampak luč je bila ugasnjena. Ko smo vstopili v jedilnico in sem zagledal torto, sem najprej pomislil, da je samo za Adriatika, nato pa so mi sošolci rekli, da je torta tudi zame. Bil sem presenečen, saj imam rojstni dan v petek.«
Mihael Pejašinović, 7. a

»Na začetku mojega 12. leta je bilo zelo dolgočasno. Mislil sem, da bo to najslabši rojstni dan. Nisem vedel, kaj me čaka zvečer. Vsi smo se zbrali v telovadnici in učitelj je rekel, da se razdelimo v več skupin in počistimo dom. Danes sem imel jaz rojstni dan, jutri ga imata pa še Mihael in Jure. Zato je učitelj poklical nas tri v učilnico, da jo pospravimo. Ko smo končali s čiščenjem, smo šli v jedilnico. Ko smo prišli noter, je bilo vse temno. In kar od nikjer je prišla torta in vsi so začeli peti. Od presenečenja so se mi začela tresti kolena. Dan se je končal zabavno in zelo v redu.«
Adriatik Gashi, 7. a

»Za večerno pospravljanje z učiteljem smo bili zadolženi jaz, Adriatik in Mihael. Ko smo pospravili, smo odšli v jedilnico, kjer nas je čakalo presenečenje za rojstni dan. Vsi sošolci so nam zapeli in dobili smo torto.«
Jure Juršič, 7. b

»Me bi še ostale tukaj. Zelo je zabavno in z vsemi smo se bolje spoprijateljile. Torta je bila odlična!«
dekleta, 7. c

»Zelo je bilo zabavno, ko smo postavljali ogenj, ampak na mojo žalost me je pičila osa ter se mi je raztrgala bunda.«
Žan Luka Florjančič, 7. a

»Torta je bila zelo dobra.«
Nik Pust, 7. c

»KLOŠARJI OUTBREAK.«
Mark Kramar, 7. c

»Pogovarjala sva se s Špancem. Tian se je z njim pogovarjal o Rafaelu Nadalu, Lovro pa mu je pojasnil, kaj je ‘klošar virus’.«
Tian Recelj in Lovro Seliškar, 7. b

»Danes je bilo zelo fajn, pekli smo kostanje, naokrog so tekali ‘klošarji’, igrali smo se igro teka. Praznovali smo rojstni dan treh sošolcev. Kuhar in naši sošolci so se potrudili, a torta ni bila najboljša.«
Arne Rozman, 7. c

»Zbolel sem za ‘klošar virusom’, saj me je okužilo nenehno petje, razgrajanje in ples okoli ognja. Imel sem blažjo obliko. Na koncu kresa sem se cepil s sošolčevim odmerkom protiklošar.«
Andraž Obreht, 7. b

»Zelo nam je bila všeč peka kostanja, petje ob ognju in grupa #klošarji. Všeč nam je bilo, da smo lahko s kresilom poskusili zakuriti ogenj. Zanimiva je bila kromatografija, saj nismo vedeli, da je v enem flomastru toliko različnih barv. Všeč nam je bila tudi orientacija s tablicami, ker smo spoznali nove kraje, vendar nas je oviral sosedov pes.«
dekleta iz 7. a

FOTOGRAFIJE


3. dan

Zgodaj zjutraj nas je predramil dež, vendar so se oblaki kmalu razkadili in imeli smo lepo sončno dopoldne. Pred kosilom smo opravili kemijsko analizo vode v okolici doma ter spoznavali življenje v sladkih vodah. Popoldne je bilo športno obarvano. Učenci so se preizkusili v streljanju z lokom in v vožnji s kanuji. Ker smo na visoki nadmorski višini, nas ob oblačnem vremenu kar precej zebe. Na srečo nas ogrejejo čaj, hrana in tople sobe. Tudi današnji dan smo zaključili z družabnimi igrami in igro Štrbunk.

»Med veslanjem s kanujem smo šli skoraj v veje.«
Mark Potočar, 7. c

 »Danes smo pridno lovili živali. Ponosna sem na to, da smo ujeli ličinko kačjega pastirja. Streljali smo z loki, kar mi je bilo težko, ker smo tetivo držali drugače, kot sem navajena.«
Gaja Jakše, 7. a

 »Danes je bilo fajn. Streljali smo z loki in se peljali s kanuji. Rižoto sem navajen jesti s kurkumo, ki da lepo barvo, zato hrana dobi 8/10 za nerestavracijo. Igrali smo poker (brez žetonov).«
Lovro Seliškar, 7. b

»Zjutraj mi je bilo full dobro iskanje živali v vodi. Našli smo ličinko velikega kačjega pastirja, ribo, hrošče. Veslanje s kanuji je bilo dobro. Tudi lokostrelstvo mi je bilo všeč. Druženje z družabnimi igrami je zabavno.«
Tjaša Krajnc, 7. b

»Najbolj mi je bilo všeč igranje pokra s prijatelji, najmanj pa mi je bilo všeč, ko smo šli na kanu.«
Adrijan Rossi Jelušič, 7. b

»Včeraj mi je bilo všeč plezanje po steni. Danes mi je bil všeč pohod do ribnika in iskanje rib. Vožnje s kanuji me je bilo strah.«
Sara Stojanovska, 7. a

»Najbolj všeč mi je bilo, ko smo v telovadnici igrali rokomet. Igrali smo štirje fantje iz 7. b in 7. c razreda. Mi smo zmagali!«
Jure Juršič, 7. b

»Dan mi je bil zelo zabaven, še posebej streljanje z lokom. Naučila sem se nove igre – pokra.«
Anastasija Tukić, 7. b

»Učitelji se zabavajo z nami in nas zamotijo.«
Rebeka Malnarič, 7. b

»Super je bilo, ko smo se učili, kako se strelja z lokom. Navadili smo se na vožnjo s kanujem. Štrbunk je zabaven in zelo smo uspešni pri metanju blazinic.«
Martin Šonc, 7. a

»Na zadnji dan svojega 11. leta sem se imel zelo dobro, ker smo se zvečer igrali Štrbunk. Nisem pričakoval, da bom tako dober in sem zmagal v tekmovanju.«
Adriatik Gashi, 7. a

»Danes sem veslala. Štrbunk je bil zabaven, bile smo tretje.«
Anamarija Luštek – Plavec, 7. c

»Včeraj mi je bilo zanimivo, ker sem plezalno steno preplezala do vrha. Zelo sem bila presenečena. Malo mi je še manjkalo do vrha, zato sem se potrudila in sem preplezala do konca. Danes pa mi je bilo najbolj všeč, ko smo imeli lokostrelstvo.«
Katja Parkelj, 7. c

»Igrali smo Štrbunk in se razjezili do konca, ker je igra nateg. Blazinica kar ne pade v luknjo, ampak obtiči nad njo.«
Maks Makše, 7. c

FOTOGRAFIJE

2. dan

Naš drugi dan smo začeli s krajšim pohodom do izvirov potoka Javornik. Pred naslednjimi aktivnostmi so učenci izžrebali trojke, v katerih bodo v petek tekmovali iz trilobitlona. Da bodo lahko uspešno konkurirali ostalim ekipam, so imeli dopoldne najprej teoretični pouk veslanja, sledilo pa je še veslanje po jezeru pred domom. Druga skupina je tačas plezala po težji smeri plezalne stene. Po kosilu in počitku smo spoznavali gozd v okolici doma ter nabirali gobe. Šest učencev je popoldne preživelo v kuhinji. S kuharjem so pripravili odlično večerjo: skutino zloženko. Deležni smo bili pravega razvajanja, saj so ti učenci sami pripravili jedilnico, postregli z večerjo ter tudi pospravili za nami. Za odličen obrok smo se jim zahvalili z bučnim aplavzom. Kasneje smo izvedeli, da so nam pripravili tudi večerni posladek – jabolčno pito. Večer smo preživeli ob igranju družabnih iger in igre štrbunk. Pri tej igri na poševno postavljeno desko mečeš polnjene blazinice. Glede na uspešnost meta zbiraš točke, zmaga pa najboljša ekipa.

Kaj pa o dnevu pravijo učenci?

»Dan smo začeli z zajtrkom. Bil je zelo dober. Nato smo imeli malo prostega časa, da smo se pripravili za animacije, ki so potekale zunaj. Najprej je bilo plezanje, nato smo se šli vozit s kanuji. Imeli smo predstavitev o gozdnih stvareh, nato pa gobarsko predavanje. Potem smo prišli nazaj in naši prijatelji so nas pričakali z zelo okusno večerjo. Po večerji smo se pripravili še za zadnjo dejavnost v tem dnevu. Dan mi je bil zelo všeč in upam, da bomo še kdaj ponovili.«
Aljaž Purić, 7. b

»Hrana je bila zelo dobra in pohodi so bili zelo zabavni in malo poučni. S kanuja sem nekajkrat skoraj padel.«
Anže Luzar, 7. c

»Danes sem spekel slasten burek. Kuhanje mi je bilo full zabavno. Najboljša aktivnost dneva mi je bilo plezanje, ker sem preplezal vijolično smer. Bila je zelo težka, dvakrat mi je skoraj spodrsnilo. Boleli smo se prsti.«
Almir Kotori, 7. c

»Dan je bil zelo dober. Imeli smo plezanje in vožnjo s čolni.«
Arne Rozman, 7. c

»Plavanje je bilo zelo zabavno ampak tudi strašljivo, saj se je čoln majal in sem imel ves čas občutek, da lahko padem v vodo.«
Nejc Tomec, 7. a

»Zjutraj je bilo na poti do izvira zelo lepo, saj smo videli hiter vodni tok. Nekateri smo popoldne ostali v domu in kuhali večerjo za ostale. Bilo nam je zelo v veselje sodelovati in kar smo pripravili je bilo zelo dobro.«
Lukas Brljavac, 7. a

»Najbolj zanimivo danes mi je bilo na kanuju, ker je bilo zelo zabavno. Na začetku me je bilo zelo strah, ampak ko sem šel v kanu, sem se imel zelo dobro.«
Adriatik Gashi, 7. a

»Štrbunk je bil zelo zabaven. Najprej sem bil malo živčen, potem pa sem bil srednje dober.«
Tian Recelj, 7. b

FOTOGRAFIJE

1. dan

S sedmošolci smo danes prispeli v CŠOD Trilobit, kjer bomo preživeli lep naravoslovni teden v naravi. Že prvi dan smo imeli zapolnjen z raznolikimi aktivnostmi, več o vtisih pa kar iz prve roke učencev.

»Po prihodu pred CŠOD Trilobit blizu Jesenic smo se v sobah razpakirali in se razgledali ter preoblekli postelje. Nato so se v sobah menjavali učitelji, kot da smo na avtobusni postaji, saj so nam morali razložiti pravila. Po tem je sledilo kosilo in dejavnosti: najprej ogled bivše elektrarne, nato plezanje in na koncu izdelovanje fosilov. Sledil je prosti čas in večerja. Nočni pohod je bil zanimiv in zabaven. Sledilo pa je spanje in nov dan.«
Anastasija Tukić, 7. b

»Hrana: 4 od 10, ker je bilo premalo. Pri plezanje je bilo dobro, vendar ni bilo pravično, ker so nekateri šli večkrat. Sicer pa je fajn.«
Lovro Seliškar, 7. b

»Bilo mi je zelo všeč, predvsem, ker smo imeli veliko prostega časa in ker je tukaj igrišče. Hrana je zelo dobra.«
Jakob Kastelic, 7. b

»Za naslednjič predlagam, da nočnega pohoda ni, ker smo zvečer že tako utrujeni in je težko, hočeš it samo spat. Pot je bila strma in dolga.«
Ajda Rozman, 7. a

»Med današnjimi učnimi vsebinami mi je bilo najbolj všeč, ko smo imeli možnost, da pokažemo, kako dobri plezalci smo in se s tem tudi še kaj naučimo. Na primer, če bi kdaj šli v gore, smo dobili nekaj izkušenj.«
Kaja Žana Bojanec, 7. a

»Delali smo odlitke fosilov. Jaz sem naredila odlitek školjke. Všeč mi je bilo, da smo si sami lahko izdelali odlitke.«
Gaja Jakše, 7. a

»Prvi vtis: bilo nam je zelo všeč. Na pohodu je bilo zanimivo, ker smo šli ponoči. Elektrarna je bila zanimiva, ker je bila stara.«
Lukas Brljavac, 7. a

»Na pohodu smo bili zelo mokri, ker je bilo na poti več potokov. Ozvezdja so bila zelo lepa. V dom smo prišli zelo utrujeni.«
Žan Luka Florjančič, 7. a

»Pot z avtobusom je bila kar dolga, zato smo bili nekateri že malo izmozgani od vožnje. Ogledali smo si fosile, vodno elektrarno in plezali po plezalni steni. Ko sem imel dovolj hrupa, sem odšel na pomol in užival v miru, tišini in pomirjujočem zvoku vode. Izvedeli smo vsa navodila in pravila, kako se obnašati.«
Mark Kramar, 7. c

»Lahko noč.« Almir Kotori, 7. c

 

FOTOGRAFIJE
Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestEmail this to someoneShare on Tumblr
Dostopnost